LILO a velky HDD

Hans Ginzel Hans na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Září 20 22:19:19 CEST 1999

> Byl by velky problem napsat sem zajemcum postup jak toho dosahnout ?
Staci trochu hledat na webu; treba:
	http://users.aol.com/jkaplenk/multiboot.html

> nenasel lepsiho. Jak tedy postupovat pri instalaci NT a Linuxu aby NT sli
> z LILO ?   A to na disku, kde uz NT jsou ?
Ja jsem mel LiLo v MBR a fungovalo to v pohode.

   Lilo je omzene BIOSem na bootovani z casti disku do 1024 cylindru (v
LBA modu to odpovida do 8GB). Windows NT Loader je diky chybe omezen na
bootovani do 4GB! Melo by to byt opravene v ServicePacku 4, urcite je to
opravene v NT Loadru 5.0.

   Kdyz jsem zkusil bootovat partition za hranici 4GB, skoncilo bootovani
hlaskou Signature AA55 not found, prestoze na konci 1. sectoru partition
byla. V Microsoft knowladge base to priznavaji jaku bug.

					Hans