emacs

David Sauer davids na penguin.cz
Pondělí Září 20 23:22:14 CEST 1999

    Martin>    Dobry den, mel bych par zacatecnickych dotazu ohledne
    Martin> emacsu:

    Martin> 1/ Jak postupovat pri ladeni .emacs ... nezjistil jsem, jak
    Martin> prinutit emacs, aby si ho znovu nacet a nechce se mi verit, ze
    Martin> se postupuje windoze zpusobem (drobna uprava, restart, uprava,
    Martin> restart ...).

M-x eval-buffer

    Martin>  2/ Nejaky pokrocilejsi tutorial (on-line)
    Martin> popr. knizka. Jde mi hlavne o pouzivani emacsu pri programovani
    Martin> a aby to melo format rad a doporuceni (ne popis, od toho je
    Martin> info dokumentace).

Neco bylo v LN, jinak dokumentace k jednotlivym modum

    Martin>  3/ Je jeste dnes pouzivani emacsu jako IDE
    Martin> aktualni? V ramci GNOME i KDE jsem slysel o projektech, ktere
    Martin> se snazi o GUI IDE. Maji v dohledne dobe tyto programy sanci
    Martin> emacsove uzivatele "vyhladit"?

Ne. Pokud si nekdo zvykne na emacs, pak se uz asi nevrati (no mozna). Je to
jako s TeXem ... ale cele je to o volbe, zkratka vyber si, co je srdci ci
procesoru blizsi ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)