emacs

Ondrej Sury ondrej na sury.cz
Úterý Září 21 13:20:04 CEST 1999

Martin Hnatek <m.hnatek na sh.cvut.cz> writes:

> 1/ Jak postupovat pri ladeni .emacs ... nezjistil jsem, jak prinutit
> emacs, aby si ho znovu nacet a nechce se mi verit, ze se postupuje
> windoze zpusobem (drobna uprava, restart, uprava, restart ...).

C-x C-e runs the command eval-last-sexp
   which is an interactive compiled Lisp function.
(eval-last-sexp EVAL-LAST-SEXP-ARG-INTERNAL)

Evaluate sexp before point; print value in minibuffer.
With argument, print output into current buffer.

> 3/ Je jeste dnes pouzivani emacsu jako IDE aktualni? V ramci GNOME i KDE
> jsem slysel o projektech, ktere se snazi o GUI IDE. Maji v dohledne dobe
> tyto programy sanci emacsove uzivatele "vyhladit"?

    Je.  Je to o zvyku.  Kdybych mel ted zacit pouzivat jiny
mailovy program nez Emacs+Gnus, tak bych si ho musel napsat sam a
bylo by to hodne hodne podobne Gnus (s tim, ze bych orezal veci,
ktere nepouzivam).  To same s IDE.  Az natrefim na IDE, ktere ma
Emacsovske ovladani a bude umet to co umi Emacs (highlighting,
indentaci, kompilovani, debuggovani atd.), tak asi zmenim IDE.
Zatim jsem nic podobneho nevidel.

BTW: Nevidel nekdo major mode pro PHP?  Momentalne pouzivam
     java-mode, ale neni to uplne idealni, ale co je, ze? ;-)

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>