tisk latin2 fontu z Code Crusader(a)

David Sauer davids na penguin.cz
Úterý Září 21 03:26:21 CEST 1999

Zdravim vsechny,

  byl by nekdo ochoten, prosim, pomoci s tiskem cestiny z programu Code
Crusader? Pokud nekdo takovy existuje, nechte se mi prosim ozve. Staci,
kdyz bude napomocen radou (jde o zabudovani tisku .ps latin-2 textu), autor
 (John Lindal <jafl na alice.wonderland.caltech.edu>) o teto problematice nic
nevi [proc taky, latin-1 lze tisknout "primo"] a ja taky ne. Pokud napisete
 primo jemu (anglicky), usetrite mi praci.

                                dekuji,

                                        David Sauer

P.S. program je mozne najit na http://www.its.caltech.edu/~jafl/jcc/.
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)