ADABAS 11 a DBD:ODBC problemy

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Září 21 03:56:06 CEST 1999

Je tu nekdo kdo ma zkusenosti s ADABAS -D pod Novymi RH6.0 systemy.

Drive jsem zkousel DBI a DBD::Adabas na RH5.2 a vse slapalo OK
DBI a DBD byly ze symbolestone.org a nainstalovali se OK.
Nyni na RH6.0 *a adabas 11 misto adabas 10 jako drive dojde po napojeni na
databazi drive ci pozdeji ke ztuhnuti celeho systemu. kdyz jsem to hledal,
zjistil jsem ze proces zere stale vice pameri a CPU az nakonec nic
nezbyde.
Snazim se zoufale neceho chytit,  ale podpora SAG na www.adabas.org je
mizerna - stare verze DBi driveru navic blbe zbalene (nekolikrat gzipovano
do sebe apod) . Ma tedy nekdo zkusenosti s Adabasem ?

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *