ADABAS 11 a DBD:ODBC problemy

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Září 21 08:20:28 CEST 1999

Petr Skoda wrote:

> Je tu nekdo kdo ma zkusenosti s ADABAS -D pod Novymi RH6.0 systemy.
>
> Drive jsem zkousel DBI a DBD::Adabas na RH5.2 a vse slapalo OK
Zrovna si s tim ted hraju. Stahnul jsem si veci od adabasu.
Ted pouzivam
Adabas::atd. Zatim mi to chodi v pohode. Ale s perlem jsem
zacatecnik.
Mam to na Adabasu 6.0 ten je linkovan proti libc5. Mel jsem
nejake problemy  s xquery, xload atd.
Ale to jsem uz vyresil. Byl tam nejaky problem s terminfem a
s /dev/pts.

> DBI a DBD byly ze symbolestone.org a nainstalovali se OK.
To jsem videl u SAG, ale bohuzel nevim co to je.
> Nyni na RH6.0 *a adabas 11 misto adabas 10 jako drive dojde po napojeni na
> databazi drive ci pozdeji ke ztuhnuti celeho systemu. kdyz jsem to hledal,
> zjistil jsem ze proces zere stale vice pameri a CPU az nakonec nic
> nezbyde.
Ja bych se podival proti cemu to je linkovane. Jestli ldd
vypise libNoversion atd.

                                Dan

--
Daniel Smolik