Qmail - forwarding na Novell (Mercury)

Jiri Netolicky netolicky na datis.cdrail.cz
Úterý Září 21 08:40:50 CEST 1999

Přeji hezký den.

Mám následující problém. Pošta ve škole nám běží na Novell (4.1) -
moduly Mercury.
V neděli mi přišlo varování od SpamCop, že náš server někdo využil ke
spamu :-(.
Bohužel jsem zjistil, že Mercury neumí selektivní relay. Řekl, jsem , že
budu poštu honit
přes Qmail (bohužel Novell musí zústat kvůli kontům). nainstaloval jsem
Qmail 1.03,
zkonfiguroval a do /var/alias/.qmail-default napsal toto:

| forward "$LOCAL"@adresa_novelky

v logu se objevuje, že mail byl správně forwadován a přijat novelkou,
ale Mercury
řve, že v hlavičce chybí položka From: (a opravdu tam není) a poštu
strčí postmasterovy.
Netušíte někdo v čem by mohl být problém?.

Dík

Jiří Netolický