Qmail - forwarding na Novell (Mercury)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 21 09:18:42 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Jiri Netolicky wrote:

> V neděli mi přišlo varování od SpamCop, že náš server někdo využil ke
> spamu :-(.
> Bohužel jsem zjistil, že Mercury neumí selektivní relay. Řekl, jsem , že
> budu poštu honit

To take zalezi na verzi, mercury relay umi, i kdyz je to dost malo
konfigurovatelne a je mozne delat relay jen serveru, na kterem bezi. Delat
pro ni relay externe je jiste mnohem lepsi. Take to chce nastavit omezeni
na IP adresy, ze kterych je na ni mozne pristupovat.

Nicmene kdo sezral ze zpravy from netusim.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.