Grabovace Audio-CD versus GPL

Úterý Září 21 14:35:50 CEST 1999

Podle stejne logiky zakazeme prikaz "cp", protoze s nim lze vytvaret
ilegalni kopie souboru z originalnich softwarovych CD.

[...]
> 5. Mimochodem, vyzadovanim nejakeho dokumentu od HTTP
> serveru asi porusujete autorsky zakon, protoze vytvarite kopii
> daneho dokumentu bez autorova explicitniho svoleni. Takze
> bychom meli prestat diskutovat tez o Netscape a Apachi, nebot
> podporuji cinnosti jdouci proti duchu GPL.

Mam malo trestnych bodu, tak si neodpustim jeden komentar:

Dokument si sice vyzadam ja (klient), ale je to autor (server), kdo mi ho
posle, tj. kopii vyrobil autor a to v podstate dobrovolne (pouze na
zaklade me slusne formulovane zadosti).