Proliant 5000 & pamet

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Úterý Září 21 15:52:51 CEST 1999

Pamet samozrejme pozdeji pridavana je, a samozrejme,
ze je v systemove konfiguraci potvrzena, konfigurace
ulozena. (Nejmin stokrat :( )

Na netu jsem v jakesi konferenci nasel, ze se ma pres
"EISA configuration utility" nastavit mapovani APIC pres
EISA sbernici, ale...

1.) Na CD SmartStartu jsem zadny takovy konfigurak
    nevidel
2.) V "Configuration utility", nebo jak se ten previt
    jmenuje, jsem po volbe, ktera by se APIC tykala,
    nenasel ani smitko...

                         Pavel

Pavel Stingl
programator, analytik
CEZ a.s., Elektrarna Tisova
EMail : stingp1.eti na mail.cez.cz

"Jaroslav Pribyl" <Jaroslav.Pribyl na setuza.cz> on 21.09.99 13:35:55

Odpovězte pros