Proliant 5000 & pamet

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Září 21 15:48:34 CEST 1999

AhoJ!

> mam problemy se serverem Compaq Proliant 5000...
>
> Po instalaci Linuxu mi jadro zarputile hlasi 16MB
> pameti, a at delam, co delam, nedari se mi vnutit
> mu 640MB, ktere jsou fyzicky na serveru instalovany.
> Zkousel jsem ruzne verze jader od 2.2.5 - 2.2.12,
> ale ani jedno nedetekuje pamet spravne. Zkousel
> jsem i pres lilo kernelu vnutit spravnou velikost
> pameti (MEM=640MB), zase nic...

Zkusil bych 2.3.18, tam je predelana detekce pameti. Parametr mem musi
byt malymi pismenky a je dobre davat o neco min. Pro zacatek bych
zkusil mem=64M, ale melo by fungovat i mem=639M.

Az zkusite 2.3.18 a nebude fungovat, kontaktujte primo tohodle
cloveka:

N: David Parsons
E: orc na pell.chi.il.us
D: improved memory detection code.

--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!