Linux na IBM PS/2 77

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Září 21 14:54:29 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Ing. Radek Sulc wrote:

> mozna trochu off topic, ale presto.

Urcite ne.

> mam IBM PS/2 77. Je v tom 486ka, SCSI radic na boardu,
> ale hlavne to ma sbernici MicroChannel (zadne PCI ani ISA sloty).
>
> Muze mi nekdo poradit, jestli by na to sel dat Linux (pripadne i neco
> jineho - ale ne PC-DOS, ktery uz tam je). Slysel jsem, ze na tom nekdo
> videl AIX (Unix od IBM pro RS/6000), ale to se mi taky nedari sehnat.
>
> Zkousel jsem RH 5.2, ale jadro mi vubec SCSI zarizeni nenajde.
> Coz se ani zase tak moc nedivim.

Kernely 2.2.x maji podporu pro MCA (MicroChanell). Bohuzel nevim,
existuje-li distribuce s podporou MCA na instalacni diskete. Zkuste si
prelozit (na jinem pocitaci) jadro s podporou MCA, ovladacu a podobne a
vyzkousejte, co Vam nadetekuje, instalovat budete mozna muset vicemene
rucne.

Podobny pocitac mam k dispozici, ale jeste jsem se nedokopal k tomu, to
vyzkouset. :(

  Milan Kopacka