české názvy souborů pod linuxem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 21 13:13:04 CEST 1999

Hi,

1. mám přenést na web server apache (s MS Frontpage extensions) pod linuxem
www stránky, co obsahují v názvech souborů české znaky, ale ovšem ve
znakové sadě Windows-1520 ...he.

2. také bych chtěl docílit toho, aby apache ignoroval velikost písmen, tj
any Soubor.htm byl dostupný také jako SOUBOR.HTM, nebo soubor.htm.

Má někdo s tímto zkušenosti? Nemám nainstalovaný žádný linux s češtinou,
zkusil jsem do anglického přes frontpage klienta nahrnout nějaké takové
dokumenty, ale nejenže extensions se zadrhávaly (vyprodukovaly paweb), ale
také některé dokumenty byly nedostupné.

Díky moc

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz