Jak napsat ECP+DMA parport driver

Michal Kral Michal.Kral na csob.iqnet.cz
Úterý Září 21 16:16:41 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Neni neco takoveho v ppa.c modulu pro praci se ZIPkou na ECP
> paralelnim portu?

Tam jsem uz samozrejme taky koukal :-)))
Tento modul (zda se) nevyuziva ani DMA ani ECP mod v pravem slova smyslu.
Vyuziva pouze PS2 mod, ktery ECP (pravdepodobne z duvodu zpetne kompatibility)
take podporuje.

Nevim ale jestli neplacam nesmysly :-)))
Teprve se v tom balastu kolem paralelniho portu zacinam pomalicku
zorientovavat ...

Michal Kral