Proliant 5000 & pamet

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Úterý Září 21 15:26:20 CEST 1999

Zdravim vsechny,

mam problemy se serverem Compaq Proliant 5000...

Po instalaci Linuxu mi jadro zarputile hlasi 16MB
pameti, a at delam, co delam, nedari se mi vnutit
mu 640MB, ktere jsou fyzicky na serveru instalovany.
Zkousel jsem ruzne verze jader od 2.2.5 - 2.2.12,
ale ani jedno nedetekuje pamet spravne. Zkousel
jsem i pres lilo kernelu vnutit spravnou velikost
pameti (MEM=640MB), zase nic...

Podle mne bude problem v mapovani pameti deskou,
pokud se nekdo vyzna v konfiguraci pres SmartStart,
nebo pres Partition Utility a dovede poradit,
jake nastaveni na Linuxu bezpecne chodi,
byl bych mu do smrti zauzlovan.

                    Diky Pavel

Pavel Stingl
programator, analytik