Problemy s instalaciou RedHat6.0

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Středa Září 22 15:14:01 CEST 1999

	 > Ja jsem cca pred mesicem nainstaloval uspesne jiny Compaq, ale
zda se, ze se
	 > stejnou
	 > sitovou kartou a od te doby nerusene chodi (dva pocitace). Byl to
RedHat 6.0 cs
	 > stazeny z ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/.
	 > Sitovka je opravdu tlan.o. Instaloval jsem z vypaleneho CD.

	Ano aj mne sa podarilo nainstalovat RedHat6 na ComPaq (ale to uz bol
iny model), sice s inou sietovkou ale v danom pripade ja osobne nevidim
problem v sietovej karte ale v samotnom pocitaci. Pretoze jednoducho
nefunguje prihravanie modulov. Co je pre mna uplnou zahadou.  Instaloval som
z CD, ktore bolo v casopise COMPUTER 8. Neviem ci je to to iste ako na tej
FTP linke ale mam pocit, ze skor ano ako nie. Dost ma to zaujalo ani nie
tak, ze by som to nejak nutne potreboval ale rad by som sa dozvedel co je na
vine. Privitam kazdu radu.
	Dakujem

				Peter Hanusiak