pripojeni na volny.cz

Petr Vavra petr na vavra.cz
Středa Září 22 15:00:03 CEST 1999

A co cekate, kdyz je to zadarmo?  Radsi si za pripojeni zaplatim a
ziskam kvalitu. Ono totiz ne vsechno, co je zadarmo je dobry (s vyjimkou
GNU GPL, tato vyjimka potvrzuje pravidlo). Viz napriklad mejlovy servery
hotmail ci yahoo jsou pretizeny (vim o cem mluvim, mam internetovou
kavarnu a lidi na tyhle dva servery hodne nadavaji).

Jak ziskat zakazniky? Dam jim neco zadarmo. Bude jich hodne volat na
moje cisla, ale tim ze jich bude hodne, ja jim tam budu aktivne cpat
reklamu, tak to bude pomale, budou na lince dyl, a ja si pak od SPT
vyinkasuju podil.... Jak je to proste mily Watsone...

Rad bych vedel, kdo pod timhle predvolebnim gulasem zatapi?!

Ne dekuji, radsi si zaplatim (vzdyt to neni moc, cca 200 mesicne?!)

--

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz