Chyba filtra *smbprint v Mandrake?

Bohumir Jelinek jelinek na tuke.sk
Středa Září 22 21:44:10 CEST 1999

Zdravim vsetkych.

Nainstaloval som si Mandrake 6.1 (zvolil som jazyk sk) a neslo mi z neho
tlacit na talciaren na NT-servri.
Tak som zmenil posledny prikaz v subore *smbprint:

Povodne tam bolo:
cat | /usr/bin/smbclient "$share" "$password" -E ${hostip:+-I} \
     $hostip -N -P $usercmd "$user" $workgroupcmd "$workgroup" \
     -c \"$command\" 2>/dev/null

A zmenil som to na (podla RedHat 6.0):
(echo "print -"; cat) | /usr/bin/smbclient "$share"\
 "$password" -E ${hostip:+-I} $hostip -N -P $usercmd\
  "$user" $wokrgroupcmd "$workgroup" 2>/dev/null

Teraz tlac ide. Bol to "bug"?

Mam KDE, prepinanie klavesnic sk/us funguje, samohlasky s dlznami sa
zobrazuju OK (v xterm aj mc), ale zle sa zobrazuje spoluhlasky s
makcenmi, neviete mi poradit?
(Netscape zobrazuje stranky s diakritikou ok.)

Textova konzola diakritiku zobrazuje dobre, ale zase tam neviem prepnut
klavesnicu,  neviete, co musim doinstalovat?

A este posledny klinec do mojej rakvy:
Po vytlaceni textu s diakritikou sa chybne zobrazia spoluhlasky s
makcenmi, neviete, co s tym?

Cital som Czech aj Slovak HOWTO ale jasne mi to nie je.
Dakujem  za vsetkych amaterov
                                    Bohumir Jelinek.