pripojeni na volny.cz

rkanovsky na csas.cz rkanovsky na csas.cz
Čtvrtek Září 23 07:00:56 CEST 1999

No nevim, ale naprosto stejny problem ma VOL i na placenych pristupech,
takze to neni jen otazka neceho co je "zdarma". Navic si myslim, ze pokud
nabizim nejakou sluzbu at uz za penize, nebo zdarma, musim tu sluzbu nabizet
tak, aby ji mohli uzivatele uzivat.
A protoze skutecne NIC neni zadarmo - napr v Praze se do nedavna dalo
pripojit jen pres pripojny bod na DATELu, ze ktereho ma VOL procenta
(neoverena informace), plati se za tyto sluzby jinym zpusobem - stejne jako
za TV N na VA. Tam si vysilani platite tim, ze si kupujete vyrobky, na ktere
bezi reklama.
Ja osobne mam i placeny pristup (pres jineho providera), ale muzu pouze
smutne konstatovat, ze prozatim ze vsech provideru, ktere jsem zkousel je
prozatim VOL nejrychlejsi.

BTW: Nejste nahodou pracovnik HotLine VOL ? Tam argumentoval neznamy clovek
stejnym zpusobem :(((

Roman K.