pripojeni na volny.cz - proc mit zaznam v DNS

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Čtvrtek Září 23 08:25:18 CEST 1999

> Sorry, ale proc potrebujete, aby mel pripojny bod zaznam v DNS? Asi by
mel
> mit, ale nepripada mi to nutne ...

>Napriklad, kdyz chci pristupovat k ftp.fi.muni.cz, ftp.vse.cz a nemam
>zaznam v DNS ani v reverzu, tak se to se mnou nebavi. Proto zalezi, jak

>maji spojeni vyreseno a nastaveno DNS.

No, ono je mozna jeste jedno reseni.
Spousta lidi komunikuje se servery v Internetu pres NN, nebo IE.
Potom by reseni mohlo byt v nastaveni proxy. Ty vetsinou revezni zaznamy
maji
a ftp proxy umi taky.

>Co tazatel minil tim pripojnym bodem?
>a) bud je to moje IP adresa stanice, pak mam smulu a spousta serveru se

>odmitne se mnou bavit (ftp servery, sendmaily k odesilani posty
atd...).

Ja myslim, ze sendmail ne. U sendmailu to zalezi na nastaveni relay.
Pokud se pletu, nakopnete me spravnym smerem.

Zdenek Hatas