pripojeni na volny.cz

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Září 23 10:15:14 CEST 1999

On 22 Sep 99, at 13:00, Petr Vavra wrote:

> A co cekate, kdyz je to zadarmo?  Radsi si za pripojeni zaplatim a
> ziskam kvalitu.

A kolik platite, ze tu kvalitu ocekavate? Podle meho odhadu
spolkne agenda s uctovanim asi 300 Kc mesicne. Pokud platite u
nejmenovanych (I*L) mene, je to krizne podporovani sluzeb, kde
jedna divize vyuziva sluzeb druhe (ktera ma nota bene na to
monopol) - ne financni, ale logisticke.

> Ono totiz ne vsechno, co je zadarmo je dobry (s vyjimkou
> GNU GPL, tato vyjimka potvrzuje pravidlo).

A ne vsechno, co je za penize, je dobry. Vy mate ve smlouve
nejake garance? Obavam se, ze v pripade vypadku sluzby vam tak
nejvys vrati ten pausal - ie. mate nekvalitni sluzbu taky zadarmo.
Zadnych dalsich odskodneni se nedockate...

> Viz napriklad mejlovy servery
> hotmail ci yahoo jsou pretizeny (vim o cem mluvim, mam internetovou
> kavarnu a lidi na tyhle dva servery hodne nadavaji).

Pretizeni je zpusobeno z jinych duvodu - ne proto, ze jsou zdarma.

> Jak ziskat zakazniky? Dam jim neco zadarmo. Bude jich hodne volat na
> moje cisla, ale tim ze jich bude hodne, ja jim tam budu aktivne cpat
> reklamu,

Kam mi tu reklamu volny.cz cpe? Pokud do mailboxu, tak tim
nezatezuje jinou linku nez moji telefonni. Kam jinam? Maximalne
jeden reklamni mail tydne - cetl jste podminky? Kde jeste jinde ji
mate? Navic si muzu napsat malinko chytrejsiho POP3 klienta,
ktery si precte hlavicky, a pozna hlavicku od reklama na volny.cz ci
co; ten smaze bez stahovani. Tak co, drahy Watsone?

> tak to bude pomale, budou na lince dyl, a ja si pak od SPT
> vyinkasuju podil...

On jim SPT neco plati? Pokud o tom neco vite, je to na zalobu na
SPT i volny.cz za nekalou soutez. On totiz SPT nikomu jinemu nic
neplati...

> Jak je to proste mily Watsone...

Tak tak.

> Rad bych vedel, kdo pod timhle predvolebnim gulasem zatapi?!

Jake volby kde vidite? A ktera politicka strana mi ten volny.cz
prinesla?

> Ne dekuji, radsi si zaplatim (vzdyt to neni moc, cca 200 mesicne?!)

Viz vyse. Takhle malo platite pouze v pripade, ze nekdo krizne
podporuje svoji sluzbu z jine, na niz ma monopol. Nekala soutez
jako kdyz vysije - samozrejme to neumim dokazat; ale
samozrejme je to muj nazor, a jelikoz nejsem s dotcenymi firmami
v souteznim vztahu, je chranen ustanovenimi o svobode slova :-)

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz
PGP key ID: 0x3BA9BC3F