OT: Re: pripojeni na volny.cz

V.S. linux na linux.listy.cz
Neděle Září 26 00:44:21 CEST 1999

Od: Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz>

> Tady ale slo o neco jineho. Ve smlouve s volny.cz je uvadeno, ze
> volny.cz se v rozumne mire pokusi zabezpecit, aby vse fungovalo.
> Nekdo tu argumentoval tim, ze za penize ma vetsi jistotu, co se s
> jeho veledulezitymi maily deje. Ja tvrdim, ze ani za 200 (nebo 500)
> ka mesicne mu nikdo nic negarantuje; sice ve smlouve neni zadne
> takoveto do oci bijici upozorneni, ale pri pripadnem sporu
> nevydynda vic nez pomernou castku mesicniho pausalu - ledaze
> by ve smlouve byla vyslovne uvedena nejaka zodpovednost ISP.

Ok, to beru. Jen je asi zrejme, ze pokud Vam nekdo proda pripojeni za 500 a
druhy Vam ho da zadarmo, pak ten prvni bude mit asi na zaplaceni lidi, kteri
budou tu sit hlidat 24 hodin denne a na zavade zacnou pracovat okamzite..
Znam par prikladu, kdy se clovek v pripade poruchy pozdeji odpoledne uz
dovolal pouze na zaznamnik nebo ze mu primo rekli, ze prijedou za dva dny!!!

V.S.