pripojeni na volny.cz

Petr Vavra petr na vavra.cz
Čtvrtek Září 23 10:50:02 CEST 1999

rkanovsky na csas.cz wrote:

> No nevim, ale naprosto stejny problem ma VOL i na placenych pristupech,
> takze to neni jen otazka neceho co je "zdarma". Navic si myslim, ze pokud
> nabizim nejakou sluzbu at uz za penize, nebo zdarma, musim tu sluzbu nabizet
> tak, aby ji mohli uzivatele uzivat.

Vcera jsem dostal mejl od jednoho cloveka, neposlal ho do konference,
ale primo mne. Je tu mozna nekde uveden, jeste jsem se k nemu
neprokousal. VOL ma podle mejlu, co onen odesilatel dostal od VOLu
problemy se zaregistrovanim modemu u RIPE (nechteji verit, ze jich maji
tak moc).  Ale ze na tom pracuji. Problem neni u VOlu, ale v RIPE.

> A protoze skutecne NIC neni zadarmo - napr v Praze se do nedavna dalo
> pripojit jen pres pripojny bod na DATELu, ze ktereho ma VOL procenta
> (neoverena informace)

Kdo by si nezjednaval podily na zisku? Kdyz vyuzivam sluzbu? Nevim jak
to je, ale Patrik Zandl z mobil.cz by to asi vedel. Presne o tomhle jsem
psal v prvni reakci.

> Ja osobne mam i placeny pristup (pres jineho providera), ale muzu pouze
> smutne konstatovat, ze prozatim ze vsech provideru, ktere jsem zkousel je
> prozatim VOL nejrychlejsi.

To muze byt pravda. Ale to, co tvrdim je, ze maji lidi pouzivat mozek, a
ISP by meli zavest testovaci treba mesicni provoz (jako to ma SPT,
ackoli neni mym oblibencem, z hlediska markteingu, moznosti otestovani i
moznosti vycouvat je to dobre)

> BTW: Nejste nahodou pracovnik HotLine VOL ? Tam argumentoval neznamy clovek
> stejnym zpusobem :(((

Ne - viz jiny mejl co jsem poslal vcera, mozna dneska rano.

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz
GSM mobile: +420-603-264956
SMS:    mailto:petr.mobil na vavra.cz, mailto:+420603264956 na sms.paegas.cz
tel/fax:+420-2-886389
s-nail: Petr Vavra, Litvinovska 520, 190 00 Praha 9, Czech Republic
PGP key:http://www.vavra.cz