RH6.0/6.0.55, Kickstart a bez myši

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Září 23 16:45:11 CEST 1999

Zdravím kolegy,

řeším zajímavý problém - potřebuji vytvořit botoovací disketu pro KickStart
instalaci. Nemám téměř žádný problém - dokumentace a zdrojové texty všecho
potřebného mám k dispozici. Ale přesto zde jeden problém zůstal.

Potřebuji instalovat bez myši (tj. v mouseconfig volba "No mouse"), ale
bohužel se mi to nijak nedaří. Po přečtení zdrojáků jsem ještě více skeptický,
protože to dost pravděpodobně nejde (mouseconfig totiž neumožňuje volbu "bez
myši" z příkazové řádky). Potřebuji vědět, co napsat za mouse, aby se
nedefinovala myš. Možnosti typu

mouse no
mouse none
mouse noprobe
mouse --noprobe

apod. jsem již zkusil...

Problém je možno zjednodušit na to, jaké předat parametry programu
mouseconfig, aby zrušil /etc/sysconfig/mouse (viz /etc/rc.d/init.d/gpm).

Samozřejmě mám hned několik řešení jak to obejít - vyrobit nový instal2, který
nevolá mouseConfig apod... Ale něž začnu něco tvořit, rád bych se zeptal na váš
názor.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz