RH6.0/6.0.55, Kickstart a bez myši

cervajs cervajs na iqnet.cz
Sobota Září 25 15:34:59 CEST 1999

zdravim,

> Potřebuji instalovat bez myši (tj. v mouseconfig volba "No mouse"), ale
co je problem ?

> bohužel se mi to nijak nedaří. Po přečtení zdrojáků jsem ještě více skeptický,
> protože to dost pravděpodobně nejde (mouseconfig totiž neumožňuje volbu "bez
> myši" z příkazové řádky). Potřebuji vědět, co napsat za mouse, aby se

ja teda mnel problem s tim, ze instalator nenasel pripojenou mys (zadna nebyla)
a chtel abych nejakou vybral
takze jsem v ks.cfg rekl asi toto (nemam po ruce doc )

mouse generic /dev/ttyS0

potom v postinstalacnich skriptech muzete udelat upravy jake chcete
napr.
/sbin/chkconfig --level 3 gpm off
echo "MOUSETYPE=none" > /etc/sysconfig/mouse  (jak je to presne nevim ..:| )

pokud je pro Vas vyssi prioritou cas nez upravovat instalator, tak je to snad
mozne reseni

s pozdravem
marek cervenka
cervenka na hicomp.cz