poradte starOffice

DATAS servis na servis.datas.cz
Čtvrtek Září 23 23:51:51 CEST 1999

> A co si myslite, ze Vam na tohle nekdo odpovi? Co byste nekomu rekl,
kdybyste
> byl dejme tomu automechanik a on se Vas zeptal: "Nejede mi auto, co mam
> delat"? Pokud nepopisete problem, nemate nadeji na rozumnou odpoved.
> Takze to zkuste znovu, uvedte detaily o problemu, verze pouziteho
> softwaru, zkratka cim vic, tim lepe...
>
> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                      /\

Takze znova snad to staci
mam RH6.0 release 2.2.5-22
KDE 1.1.1
na toto se pokousim instalovat StarOffice 3.1
instastalaci poustim psíkazem setup kdy ho pustim z KDE nic se nestane
z konzle to napise : Segmentation fault (core dumped)
zminovanou lib se mi ne podařilo sehnat jsestli nekdo mužete posleteji
na  Kamil na servis.datas.cz dekuji

(instalaci mam teprve 14 dni, sorry zacinam )

Kamil