instalace balicku

Martin Rais rais na utia.cas.cz
Pátek Září 24 08:40:42 CEST 1999

Zkuste ten glint. Kdyz budete chtit neco instalovat, spoustejte ho jako root.
Neni to sice to "stejne menu z instalace", ale kategorie a popisy tam mate
taky.

MR

--
Martin Rais

Ing. Martin Rais, UTIA AV-CR, Pod vodarenskou vezi 4, Praha 8, 182 00
tel: 02/66052346     fax: 02/6884677    e-mail: rais na utia.cas.cz