Perl a MySQL

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pátek Září 24 09:08:39 CEST 1999

Bohdan Blaha wrote:

> Dobry den, jiz delsi dobu se snazim (lec neuspesne) najit nejakou
>dokumentaci jak propojit a vyuzivat databaze v MySQL pomoci perlu
>(a tim padem vyuzivat CGI a databaze na internetu). zatim mi nikdo
>nebyl schopen pomoci, pro nekoho z Vas to urcite je trivialni vec,
>ale ja se z tohoto zacarovaneho kruhu nemohiu dostal...
>a nechci to resit tim, ze misto perlu budu pouzivat PHP3.

Ojojojoj.
Ted vam to nereknu presne, ktera to je kapitola v manualu distribuovanem
s MySQL, ale je hned
za C API. Jmenuje se nejak jako other APIs nebo tak nejak. Kazdopadne
vsechno, co jsem
kdy potreboval, jsem tam nasel. Je to jen par stranek a prikladek, takze
to urcite
nebude delat zadny problem.
Navic se instaluji perlove moduly pri instalaci MySQL, takze se staci
podivat
do nich. Pokud nechcete zacinat s PHP3 a libi se vam perl, jiste vam to
nebude
delat potize.

--
Oto 'tapik' Buchta