Jakou distribuci zvolit

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Září 24 09:23:49 CEST 1999

Jooo ,
To je to nejvystiznejsi, jak jsem to kdy slysel. Kazdej se porad pta po podpore,
mnohe firmy na tom staveji rozhodovaci rizeni o vyberu software. Ale skutecnost
je takova, ze malo ktera komercni podpora je tak rychla a spolehliva jako vasi
znami. Mam velmi spatnou zkusenost s podporou velikych firem jako je Microsoft
( slozite se dobrat jake koli pomoci - i placene !!! ), Digital - jen placena
podpora ( draze ) a jedine v cem vam dokazali pomoct bylo doporuceni, pockat na
novy release OS, kde se problem jiz nebude vyskytovat , NCR- AT&T , vyborni
odbornici, moc vytizeni, spatna dostupnost , drahe !!.
Kdyz se clovek nakonec prokouse temi telefonnimi odpovidaci, tak zjisti, ze
technik je zrovna u zakaznika nebo na telefonu a tak nakonec stejne vola
kamarady z jine firmy a Ti mu obvykle poradi nebo to spolecnymi silami nejak
zvladnou. Myslim ze jsou daleko dulezitejsi kriteria ( vlastnosti OS, delka
vyvoje, mnozstvi funkcnich instalaci, dostupnost nutnych aplikaci  atd. )

Take se priklanim k RedHatu, je prehledny a funkcni. Nase firma ma RedHat na
vsech serverch ( Ani nevim kolik jich po svete mame, myslim ze v kazde pobocce
tak tri az ctyri a pobocek je 21 po svete  takze nejak ke stovce funkcnich
instalaci, a zadne vazne problemy. Vlastne vsechny problemy zpusobuje hardware a
users. )

Zdravim
Michal