secret key ako arg. prik. riadku

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Září 24 12:56:02 CEST 1999

> Zdravim,
>
> potreboval by som nieco ako je gnupg pre DOS.
> Ale malo by to dovolit zadat secret key, ako argument v
> prikazovom riadku (skripte) aby sa subor ktory chcem zasifrovat
> mohol sifrovat a odsifrovat automaticky. Na kvalite sifry velmi
> nezalezi, len aby ten subor (obycajny textak) nemohol citat radovy
> user.
>
> Dakujem za odpovede.

Na necem podobnem pracuju, ale je to symetricky sifrovaci algoritmus
(tzn. pouze jeden sifrovaci klic)

Ovsem variantu aby se dal klic specifikovat pomoci argumentu jsem po
uvaze odstranil - argument obsahuje pouze nazev souboru ktery obsahuje
klic.

Pujde to skompilovat pod DOSem a UNIXem

Richard