Landscape.. - vyreseno

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Neděle Září 26 15:50:16 CEST 1999

Jan Marek wrote:

> V dokumentaci ke ghostscriptu jsem se docetl, ze parametr -c natahne
> nejaky .ps soubor a soucasne, ze existuje soubor landscap.ps. Mozna by
> se tedy dalo vyzkouset zadat do:
>
> /var/spool/lpd/<jmeno_tiskarny>/postscript.cfg
>
> EXTRA_GS_OPTIONS = "-c landscap"

No, toto sice nechodilo, pouzitim tohoto parametru se mi podarilo vzdy
zaseknout tikarnu, ale kdosi tu zminil parametr '-l' pro mpage - stacilo
rozsirit asc-to-ps filtr o tento switch  a doplnit postscipt.cfg dane
tiskove fronty o parametr orientace stranky. Jen si musim pamatovat, ze
tuto tiskarnu nesmim editovat RH printtoolem, coz ovsem nejspis nebudu,
kdyz to chodi :-))

 Pri prolezani RH magic filtrem jsem ale nasel moznost vradit
uzivatelskou rutinu pro definovany filtr. Mozna by to bylo cisteji
resitelne zde, ale priznam se, ze jsem prilis nepochopil zpusob prace
magic filtru. Respektive : jak podstrcit do hlavicky souboru informaci o
orientaci stranek. Nehral jste si s tim nekdo nekdy ?

Jiri Kulhan