Landscape..

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pátek Září 24 13:38:50 CEST 1999

Jiri Kulhan wrote:

> Bohuzel Vas musim zklamat. To, co hledam, jsou PARAMETRY, tzn. JAK
> nastavit tu frontu, aby tiskla landscape. Mozna by stacilo nahradit
> standardni RH tiskovy filtr nejakym jinym, ale nejspis nejsem schopen ho
> napsat a valet jsem ho taky nikde nevidel...
>
> Jiri Kulhan

Aha. Tak zase musim zklamat ja vas. Tohle nevim. Ale procital jsem si ty filtry
v /usr/lib/rhs/rhs-printfilters a neco jako jak ta tistena stranka bude vypadat
se tam neresi. Predmetem jejich cinnosti je prevod vsech moznych formatu na
neco co se da vytisknout. Zkuste hledat nekde jinde.

        Lukas Fiala