Landscape..

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 24 13:48:53 CEST 1999

Jiri Kulhan wrote:

> Dobry den,
>
> mam dotaz. Mame tu RH 5.2 s pripojenou tiskarnou HP DJ5xxC,
> nakonfigurovanou pres printtool a sdilenou pres Sambu i lpd. Vse chodi
> OK.
>
>  Ted mam ovsem potrebu vytvorit na tomtez zarizeni novou frontu, ktera
> ovsem bude tisknout s landscape orientaci. Vytvorit novou frontu neni
> problem, ovsem jak tomu RH tiskovemu filtru naznacit, ze prichozi joby
> ma vytisknout landscape, jsem zatim nezjistil. Prolezl jsem dokumentaci
> k printcap, printtoolu, ghostscriptu, ale stale se nejak nemuzu pohnout
> [...]

man gv, /landscape <Enter>...

Je to ono?

Tento parametr pak muzete nacpat do souboru:

/var/spool/lpd/<jmeno_tiskarny>/postscript.cfg jako parametr pro
EXTRA_GS_OPTIONS="-landscape" (napoveda, jak proste!!!).

> Dik,

Dejte vedet, jestli to fachci...

> Jiri Kulhan

Zdravi
Jan Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72