LinuxHall na invexu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Září 25 09:42:42 CEST 1999

   From: Leoš Literák <literakl na seznam.cz>
   Date: Sat, 25 Sep 1999 11:19:47 +0200

Zdravím,

   > v computerworldu vysel seznam prednasek v ramci linuxhall na invexu.
   > Vetsina z nazvu me zaujala, ale nejspis jich nebudu moci byt
   > pritomen. Takze se ptam - budou se tyto prednasky nejak zaznamenavat
   > (audio/video nebo text) a nasledne sirit na internetu?

nechtěl jsem být prvním, kdo to zmíní, abych nebyl nařčen z reklamy nebo
něčeho podobného :-), ale podobné informace již jsou k dispozici i na
http://www.bvv.cz/invex/. Ptal jsem se dokonce i na zveřejnění přednášek z
LinuxHall a zatím mi bylo sděleno, že se s ním nepočítá, ale předpokládám, že
přednášky někde nakonec zveřejněny budou a pokud ne, tak přednášky členŮ
CZLUGu jistě někam umístíme.

Předpokládám, že se všichni ve středu na INVEXu uvidíme.

P.S. Hmm, ten čas odeslání dotazu je nějaký podezřelý a nebo jsem tak rychlý :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz