LinuxHall na invexu

Leoš Literák literakl na seznam.cz
Sobota Září 25 10:06:10 CEST 1999

Dne So, 25 zář 1999 jste napsal(a):
>    Date: Sat, 25 Sep 1999 11:19:47 +0200
> nechtěl jsem být prvním, kdo to zmíní, abych nebyl nařčen z reklamy nebo
> něčeho podobného :-), ale podobné informace již jsou k dispozici i na
> http://www.bvv.cz/invex/. Ptal jsem se dokonce i na zveřejnění přednášek z

No skoro je ta adresa spravna. Akorat to bezi pod lotus domino a mu
vadi to lomitko na konci.  Takze spravne to je http://www.bvv.cz/invex.

> LinuxHall a zatím mi bylo sděleno, že se s ním nepočítá, ale
předpokládám, že > přednášky někde nakonec zveřejněny budou a pokud
ne, tak přednášky členŮ > CZLUGu jistě někam umístíme.

Uz se tesim.

> P.S. Hmm, ten čas odeslání dotazu je nějaký podezřelý a nebo jsem tak rychlý :-)

Pred par dny by tam bylo datum 29.2.2000 :-).

--- Leos Literak  literakl na seznam.cz  http://www.penguin.cz/~literakl/