Par otazek k Debianu 2.1/Cpress - zpresneni

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Pondělí Září 27 00:45:47 CEST 1999

Dobry den,

par dni si hraju s Debianem 2.1/Cpress a docela se mi libi. Mam ale jeden
problem a par otazek:

1. Jak rozchodit zvuk v Debianu? Zkousel jsem to podle sound-HOWTO, ale v
adresari /dev jsem nenasel zarizeni jako audio, dsp, midi, sekvencer a ani
sndstat, ktery by mi povypravel o zvukovem hardwaru. Zkusil jsem prohledat
manualove stranky - nic, adresar /usr/doc - taky nic konkretnejsiho. Mam SB
AWE32 a podporu zvuku jsem zapnul pri kompilaci jadra 2.2.10, na kterem ted
jedu.

2. Nekolik baliku ohlasilo pri instalaci/konfiguraci chybu. Uklada dpkg
nekam tato hlaseni pro pozdejsi kontrolu/napravu?

3. Je mozne v dselectu setridit baliky primarne podle kategorii (chtel bych
treba mit vsechen sound hezky pohromade, neroztrouseny podle toho, jestli je
installed, optional nebo extra.

S pozdravem

Tomas Valusek