Par otazek k Debianu 2.1/Cpress - zpresneni

Pondělí Září 27 00:12:40 CEST 1999

Tomas Valusek napsal:
> Dobry den,
>
> par dni si hraju s Debianem 2.1/Cpress a docela se mi libi. Mam ale jeden
> problem a par otazek:
>
> 1. Jak rozchodit zvuk v Debianu? Zkousel jsem to podle sound-HOWTO, ale v
> adresari /dev jsem nenasel zarizeni jako audio, dsp, midi, sekvencer a ani

znama chyba. Z libovolneho mirroru si stahnete novesji versi makedev
(v sekci main/base). Mela by byt v updatnutem Debian-2.1r3 a rozhodne
v potato.

> sndstat, ktery by mi povypravel o zvukovem hardwaru. Zkusil jsem prohledat
> manualove stranky - nic, adresar /usr/doc - taky nic konkretnejsiho. Mam SB
> AWE32 a podporu zvuku jsem zapnul pri kompilaci jadra 2.2.10, na kterem ted
> jedu.
>
> 2. Nekolik baliku ohlasilo pri instalaci/konfiguraci chybu. Uklada dpkg
> nekam tato hlaseni pro pozdejsi kontrolu/napravu?

ne. Pokud se nejaky balik nezkonfiguruje staci spustit
dpkg --pending --configure (ja jsem linej a poustim dselect a voblu 4)

> 3. Je mozne v dselectu setridit baliky primarne podle kategorii (chtel bych
> treba mit vsechen sound hezky pohromade, neroztrouseny podle toho, jestli je
> installed, optional nebo extra.

Skoro. Napoveda ?
stiskem O (by availability)
Sice ne uplne najednou - vzdy existuje rozdeleni na installed/not-installed

Neciste je grep "^Package:" /var/lib/dpkg/available :-)

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz