server ATX a UPS

Pondělí Září 27 09:19:42 CEST 1999

On Sun, 26 Sep 1999, Jan Cervenka wrote:

> Bohuzel ABIT uz ma vsechny modely pouze v ATX provedeni,
> a ja netusim, jak se po zapnuti proudu muze server sam zapnout
> [asi nejde] bez ucasti uzivatele.

Co jsem videl, tak slo v setupu nastavit, aby se sam zapnul po ztrate
napajeni. Nicmene nejmene v jednom pripade to nefungovalo (lepe receno
to fungovalo jinym a ponekud nesmyslnym zpusobem), takze je vhodne
tuto funkci vyzkouset v praxi.

Jinak je pravda, ze soft ovladani napajeni je obcas pekne k vzteku. Uz
jsem zazil zdroj, co se nejdriv nechtel zapnout a po delsim premlouvani se
zapnul, ale uz se nechtel vypnout ("odemknul dvere tridy tak, ze nesly
zamknout"). Nastesti to tolik po dobu, nez byl vymenen, nevadilo.