server ATX a UPS

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Pondělí Září 27 10:58:18 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> Co jsem videl, tak slo v setupu nastavit, aby se sam zapnul po ztrate
> napajeni. Nicmene nejmene v jednom pripade to nefungovalo (lepe receno
> to fungovalo jinym a ponekud nesmyslnym zpusobem), takze je vhodne
> tuto funkci vyzkouset v praxi.

	No ja mam ten problem, ze na tej doske v BIOSe nejde zapnut aby sa
pravala ako AT. Da sa zapnut zapnutie cez RI na seriovom porte, ale
SmartAPC na powerfail prave opacnej polarity a ma to este jeden hacik, cez
seriovy port to ide zapnut, len ked sa masina vypne z predneho panelu,
pokial vypadne napajanie, (dam pokin UPS na vypnutie) tak to cez RI
nestartne :(.

							pa3k