server ATX a UPS

Petr Vavra petr na vavra.cz
Pondělí Září 27 11:26:34 CEST 1999

Nemam primo desku ABIT, ale me ATX motherboardy se chovaji nasledovne:

V BIOSu mam nastaveno, ze se pocitac da zapnout stiskem klaves Ctrl+F12
(tedy podobne jako Macintosh). V tomoto pripade se pri vypadku proudu
pocitac nastartuje sam ihned po opetovnem obnoveni dodavky proudu. Pokud
v BIOSu vypnu zapinani pomoci klavesnice, pak se toto nedeje a po
vypadku proudu a obnoveni dodavky je v mrtvy a ceka na zapnuti...

> Co jsem videl, tak slo v setupu nastavit, aby se sam zapnul po ztrate
> napajeni. Nicmene nejmene v jednom pripade to nefungovalo (lepe receno
> to fungovalo jinym a ponekud nesmyslnym zpusobem), takze je vhodne
> tuto funkci vyzkouset v praxi.

Naprosto souhlasim... vyzkouset chovani. Nicmene je to jeste zalezitost
zdroje nejen desky...

--

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz