Poradte debilovi

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Září 27 12:52:20 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999 ivop na regionet.cz wrote:

> rychle, ale hudebni kejkle by to asi nezvladlo. Nicmene to dobre funguje.
> Dokonce ty spustene virtualni pocitace korektne komunikuji po siti, ...
>
> Existuje i VMware pro Windows, jenze jen pro NT a 2000. S touto verzi osobni

To je pravda, to me nejak nedoslo.

> zkusenost nemam. Tam je mozne instalovat tez Linux (stejne jako do Linuxi
> verze).
>
> Zaver: S VMware jsem hodne spokojen, Linux by tam jel, cena neni vysoka, je to
> mozne mesic zkouset zdarma a instalace (aspon Linuxova) byla zcela primocara.

Pod Windows to take jde. Vyhodou je, ze vysledek clovek muze
rovnou "po siti" konzultovat se vsemi prohlizeci WWW (MSIE apod.)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic