Poradte debilovi

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Září 27 12:22:38 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Existuje vsak jina moznost: http://www.vmware.com

> To bude problem. V jadrech 2.3 jsem nejakou podporu videl, chce to
> vyzkouset. Nicmene pokud by Linux bezel ve VM VMWARE, asi by
> ta mys mohla byt USB pro Win98 a pro Linux se premapovavat na serial
> mouse.

Ja mam zkusenost s vmware pod linuxem, tj. na masine jede Linux (RedHat 6.0 cs
distribuce)
a mam nainstalovany a spusteny VMware 1.0.9 build 291. Pod nim mam
nainstalovany ruzne
verze Windows (95 .. NT), ktere obcas zapnu. Na pocitaci PII/350 + 128MB RAM to
je unosne
rychle, ale hudebni kejkle by to asi nezvladlo. Nicmene to dobre funguje.
Dokonce ty spustene virtualni pocitace korektne komunikuji po siti, ...

Existuje i VMware pro Windows, jenze jen pro NT a 2000. S touto verzi osobni
zkusenost nemam. Tam je mozne instalovat tez Linux (stejne jako do Linuxi
verze).

Zaver: S VMware jsem hodne spokojen, Linux by tam jel, cena neni vysoka, je to
mozne
mesic zkouset zdarma a instalace (aspon Linuxova) byla zcela primocara.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz