Zvuk v Debianu

Petr Balas lists na petrbalas.cz
Úterý Září 28 01:29:39 CEST 1999

Hi

Tomas Valusek <tvalusek na vs.inext.cz> wrote in message
news:000e01bf0912$06ae22c0$d4006fd4 na s26014...
> Dobry den,
>
> mam 486ku s 40 MB RAM a SB AWE32. Nedari se mi rozjet zvuk. Na patem CD
> Debian 2.1/Cpress jsem nasel update MAKEDEV, ktery uz vytvoril potrebna
> zarizeni. Pak jsem zkompiloval jadro 2.2.10 a podporu zvuku jsem dal jako
> modul (viz prilozeny config). Pouzivam sekvenci make menuconfig; make dep;
> make zdisk; make modules; make modules_install. Po natazeni noveho jadra
mi
> /dev/sndstat hlasi, ze nemam vubec nic (je cisty "jak slovo bozi").
Zajimave
> je, ze pri make modules_install se dvakrat vypise "installing modules/fs"
> (nebo tak nejak, pisu ve Woknech), ale ani jednou "installing
> modules/sound", coz bych ocekaval.

Co je v /lib/modules/2.2.10/misc ? Jinak alespon pro SB128PCI a jadro 2.2.12
staci moduly sndcore a <podle_karty> a pak zadny /dev/sndstat neexistuje
(cat /dev/sndstat -> takove zarizeni neexistuje). Po nahrani sound uz
/dev/sndstat je ale je prazdne. Presto zvukovka chodi jak z praku.
Pozn.: prekontrolujte si prava k /dev/audio, /dev/dsp a ostatnim - v Debianu
staci pridat usery do grupy audio)

Petr Balas