Microsoft hraje hry na Linuxu

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 28 17:52:09 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Ladislav Dobias wrote:

> Tim tedy zjistili, ze Linux neni pouzitelny (ALE TO TAM
> NEPISOU, to vyvozuji ja :-), protoze to nedokazali
> nainstalovat, bez pouziti manualu a volani technicke
> podpory.

Mimochodem s tema hrama mi to prijde docela spatne.
Jak jsem zjistil, tak stezejni duvod proc
si masy kupuji domu pocitac jsou hry, sice
nejen pro to, ale tento aspekt byva dost dulezity.

Problem je, ze pro Linux je her mizive malo, kdyby
jich bylo 10% co je pro DOS/Win, bylo by to super.
Lidi s MacOSem jsou na tom lip.

Premyslel jsem zdali "nejmenovane osobe"
nevykopnout win98 (pokud jsem nekdy tvrdil, ze win95
jsou nestabilni OS, odvolavam vse co jsem rekl
a priznavam , ze stabilita je znacne relativni vec)
a nedat tam Linux.

Kancelarske aplikace, nejaka ta cestina  atd. proste
vse k praci bych nejak slozil, ale na hrach
jsem vyhorel.

No nejen na hrach. I na tiskarne. Je hezke
nekomu vysvetlovat, ze na nekterych tiskarnach
vyrobce setril az moc a ze je to srot. On
to srot sice je, ale funguje a jelikoz
masy pocitacum nerozumi, pojmy jako
CPU, zakladni deska apod. jsou jim znacne vzdalene,
jsou rady, ze maji pocitac a kdyby stal vic,
radeji by ho nekoupili vubec.

No mozna se pletu :-)

Kazdopadne nepocitacova verejnost vs. pocitace
mi prijde jako des a hruza. Ne  proto, ze
tomu nerozumi (ja taky nevim nic
o chovu pstrosu),ale pro to co  je jim
prodavano a obcas i jak (zarazilo
me kdyz znamy v Autocontu koupil pocitac,
grafika mu nefungovala v nekterych rozlisenich
a po reklamaci dostal kartu novou a zaplatil
par stokorun nechapu, nechapu, nechapu....).

--
Pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic