Sireni Linuxovych novin (Re: Linuxove noviny - dalsi cislo pro zacatecniky - wanted writer s)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 28 09:29:32 CEST 1999

On 27 Sep 1999, Pavel Janik ml. wrote:

>    > Posledni LN jsem necetl, mozna je problem v tom, ale neni mi zrejme
>    > pod jakymi pravy je lze sirit, jakou maji licenci atd. Myslim
>    > prava k jednotlivym clankum.
>
> nerad bych se mýlil, ale mám tušení, že poslední odstavec v každém čísle se
> jmenuje Linuxové noviny a jejich šíření... Ach jo, kdyby lidi uměli číst a
> nehledali pořád záminky pro něco jiného.

Nejsi tak trochu paranoidni?

Nicmene trochu vecne: na konci LN se dozvim, ze LN
vydava CZLUG, autorska prava jako celku patri ovsem
Pavlu Janikovi a take to, ze autorska prava k jednotlivym
clankum zustavaji autorum.

Jinymy slovy tomu rozumim tak, ze vse krome
clanku se muze sirit, u clanku se musim zeptat
kazdeho konkretniho autora (predpokladam, ze
se tomu nebude nikdo branit a defakto nemam
co predpokladat). Mylim se?

Chcesli byt paranoidni, je to to prave misto, kde
lze IMHO zacit.

Mimochodem zajimalo by me jakou zaminku a pro co jsem nasel.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic