Sireni Linuxovych novin

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 28 10:15:09 CEST 1999

On Tue, 28 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> Nejsi tak trochu paranoidni?

Nemohu si odpustit:    A nejsi tak trochu drzy ? :-)))

Obavam se, ze dotaz znel "...Myslim prava k jednotlivym clankum..." a na to
Pavel odpovedel a kdo umi cist tak si to na konci LN precte.

Je ovsem pravda, ze by nebylo marne prehodnotit (obecne) "nastaveni" prav u
veci ktere tvori celek a to tak aby bylo mozne s celkem nakladat jako s
celkem. Tedy neco ve smyslu: "kazdy kdo napise do LN tak souhlasi s
tim, ze LN jako celek vcetne clanku bude siren (napr.) pod GNU licenci".
Nebo, ze se autori vzdavaji autorskych prav ve prospech CZLUGu. Tedy jde-li
to nejak udelat ohledne prava..

(Podobne jako v Debianu.. tam nepatri package ktere nejsou GNU apod., tak do
LN by nemusel patrit clanek ktery neni pod nejakou free licenci..)

(!) stejne zabyvat se licencemi ma smysl jen budou-li LN existovat a ty
budou existovat budou-li autori.... kdo jeste napise neco o SQL :-))

Coz linuxari?
						Zakkr