SSH2 instalace

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Září 28 11:43:18 CEST 1999

Martin Trcka wrote:

> Zdravim, zkusim nainstalovat verzi. 2.0.13 a uvidime.
>
> SSH1 mi chodi bez problemu, ale nesehnal jsem nikde free WIN16/32 klienta,
> ktery by podporoval i scp (ftp). Jake klienty na Windozech pouzivas ty ?
>
> Diky, Martin Tcka

nastesti jsem oprosten od pouzivani Windows, muj komp jede uz nejaky ten
mesic pouze na linuxu.
na http://www.datafellows.com/gallery/ je nejaky trial klient ssh, nevim
- nezkousel jsem to ...

!!!!!
Mam ale dalsi SSH problem (zminoval jsem se o nem v konferenci) - nemas
nejaky napad, cim by to mohlo byt ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...