SSH2 instalace

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Září 30 07:01:38 CEST 1999

# > SSH1 mi chodi bez problemu, ale nesehnal jsem nikde free WIN16/32 klienta,
# > ktery by podporoval i scp (ftp). Jake klienty na Windozech pouzivas ty ?

  Pod Windoze existuje klient scp, ktery dela presne to same co UN*X like scp.
Ma ale jeden problem, neprisel sem na to jak zkopirovat vice nez jeden soubor
naraz, proste to asi neumi. Je to radkova utilita a je to docela legrace
nastavovat.
  Vali se to nekde na ftp.fi.muni.cz ale nemam tuseni kde.

  Jinak dobry (dle meho nazoru) WWW klient pro Wira je TTSSH (TeraTerm).

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne