Sireni Linuxovych novin

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 28 13:01:07 CEST 1999

On Tue, 28 Sep 1999, Zakkr wrote:

>  .. hmm "prodat"... (jeste nam nekde ulozenej soubor ze smlouvou (od tebe :-)
> asi k novinkam.cz - a koukam, neco jsem i v nejakem mailu nadhodil, ze napisu
> .... no snad :-))

:))

> A nebo LN vydavat jako casopisek.. celkem bych si dovedl predstavit, ze je
> jednou za mesic najdu ve schrance a zaplatim za to.. Bylo by ostatne
> prijemnejsi pokud by to byl CZLUG jako prvni a ne IDG kdo bude neco takoveho
> vydavat v CR :-)) Pak by bylo mozne asi sehnat i dost clanku...

Tezko rici, je to mozne, ale treba taky ne. Ja bych treba
rad neco takoveho. Otazka je zdali je to realne? Vydavatele
papirovych casopisu chteji vydelavat, proto se neceho takoveho
docela boji (malo ctenaru?) i kdyz nad tim obcas nektery z nich
tu a tam vazne premysli :-). Rekl bych, ze by potrebovali
tak kolem 5000 ctenaru. Jsou? Nevim.

	Myslim, ze v dobe setkani CZFSF na INVEXu pred 2 roky
se objevila nejedna uvaha na toto tema, ale zaver mi prisel jako, ze
je to spise nerealne.

>  Je veci kazdeho co si kam napise, ale ocekaval bych, ze na ezinech
> (desny slovo) to bude vice o novinkach atd.. a v LN budou veci ke kterym
> se bude mozne vratit i po letech...

V podobnem duchu je rada clanku na root.cz i novinky.cz. Rozdil
je snad jen v tom formatu, ktery preferuji. Zdaleka ne vse je
zpravodajstvi. Clanky tohoto typu jsou spise na zive.cpress.cz
nebo svete na modro.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic