Sireni Linuxovych novin

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 28 12:25:53 CEST 1999

On Tue, 28 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> Tezko rici, je to mozne, ale treba taky ne. Ja bych treba
> rad neco takoveho. Otazka je zdali je to realne? Vydavatele
> papirovych casopisu chteji vydelavat, proto se neceho takoveho
> docela boji (malo ctenaru?) i kdyz nad tim obcas nektery z nich
> tu a tam vazne premysli :-). Rekl bych, ze by potrebovali
> tak kolem 5000 ctenaru. Jsou? Nevim.

 No jsou i mensi casopisy a jedou... rozdil by mohl byt i ten, ze CZLUG
neni firma, ktera chce _vydelat_ ale seskupeni, ktere chce sirit slavu a
informace o Linuxu a to je rozdil. Ta nevydelecost muze byt velky rozdil jak
v cene tak v poctu ctenaru. Taky nevim..

> 	Myslim, ze v dobe setkani CZFSF na INVEXu pred 2 roky
> se objevila nejedna uvaha na toto tema, ale zaver mi prisel jako, ze
> je to spise nerealne.

To by musel nekdo udelat pruzkum jak ctenaru tak cen tisku atd.

							Zakkr